Support

E-mail: Office Outlook

Support

Wij helpen je verder!

Heb je problemen met het instellen van je mail client? Wil je weten hoe je een virtuele server herstart? Vraag je je af wat de beste kwaliteit is om te streamen? Grote kans dat deze vraag al eens voorbij is gekomen. Op deze pagina behandelen we de meestvoorkomende vragen en problemen. Kom je er alsnog niet uit? Neem dan gewoon contact op met onze servicedesk.

Office Outlook

Office Outlook kan worden ingesteld met een POP3/SMTP of IMAP/SMTP account voor het ophalen en versturen van e-mail. U kunt hiervoor de volgende stappen volgen:

1. Start Office Outlook.
2. Ga naar 'account instellingen'.
3. Klik op 'Nieuw'.
4. Kies voor 'E-mailaccount' en klik op 'Volgende'.
5. Kies voor 'Handmatige instellingen of extra servertypen' en klik op 'Volgende'.
6. Kies voor 'POP of IMAP' en klik op 'Volgende'.
7. Vul de account informatie in van uw mailbox en klik op 'Volgende':
- Naam: De naam die de ontvanger ziet van u.
- E-mail adres: Uw e-mail adres.
- Type account: POP of IMAP.
- Server voor inkomende e-mail: De servernaam die u van ons heeft ontvangen, of heeft samengesteld via Servernaam achterhalen voor het verbinden naar uw mailbox.
- Server voor uitgaande e-mail (SMTP): U dient gebruik te maken van de SMTP server van uw internet provider. Hierover is meer te lezen in SMTP servers.
- Gebruikersnaam: De gebruikersnaam van uw mailbox.
- Wachtwoord: Het bijbehorende wachtwoord.
8. Klik op 'Meer instellingen' en ga naar het tabblad geavanceerd. Pas hierna de volgende instellingen aan:
- Inkomende server ((POP3) of (IMAP)): Bij POP3: 995 / Bij IMAP: 993
- Gebruik de volgende type beveiligde verbinding: SSL (Of zet het vinkje aan voor beveiligde verbinding)
9. Sla de instellingen op en klik daarna op Volgende.
10. De instellingen worden nu getest. Bij zowel verzenden als ontvangen dient een vinkje te staan. U kunt daarna klikken op 'Sluiten'.

Office Outlook is nu volledig ingesteld en kan worden gebruikt.

Indien u een foutmelding krijgt bij stap 8, controleer dan de instellingen nogmaals goed. Komt u er niet helemaal uit? Neemt u dan contact met ons op. Vermeld hierbij dan de volledige foutmelding zodat wij u snel kunnen helpen.


Deel dit item: