Support

E-mail: iPhone en iPad

Support

Wij helpen je verder!

Heb je problemen met het instellen van je mail client? Wil je weten hoe je een virtuele server herstart? Vraag je je af wat de beste kwaliteit is om te streamen? Grote kans dat deze vraag al eens voorbij is gekomen. Op deze pagina behandelen we de meestvoorkomende vragen en problemen. Kom je er alsnog niet uit? Neem dan gewoon contact op met onze servicedesk.

iPhone en iPad

Uw iPhone of iPad kan worden ingesteld met een IMAP of POP account voor het ophalen en versturen van e-mail. U kunt hiervoor de volgende stappen volgen:

1. Ga naar 'Instellingen'.
2. Klik op 'Mail, Contacten, Agenda'.
3. Klik op 'Nieuwe account'.
4. Klik op 'Anders'.
5. Klik op 'Voeg mailaccount toe'.
6. Vul uw naam, e-mail adres, wachtwoord en een omschrijving in en klik op 'Volgende'
7. Selecteer het gewenste e-mail protocol. en vul de volgende informatie in en klik daarna op 'Volgende'.
- Server inkomende post: De servernaam die u van ons heeft ontvangen, of heeft samengesteld via Servernaam achterhalen voor het verbinden naar uw mailbox.
- Gebruikersnaam: De gebruikersnaam van uw mailbox.
- Wachtwoord: Het bijbehorende wachtwoord.
- Uitgaande mailserver: U dient gebruik te maken van de SMTP server van uw internet provider. Hierover is meer te lezen in SMTP servers.

De e-mail op uw iPhone en/of iPad is nu volledig ingesteld en kan worden gebruikt.


Deel dit item: